måndag 23 maj 2011

Vinnaren av kakformarna från Formina

Nu är det dags att dra en vinnare av ett set med kakformar från Formina. Kul att så många ville vara med och tävla. Jag är imponerad av er kreaktivitet när det gäller användningsområdet av kakformar, jag har fått många bra tips som jag kommer att använda i framtiden.


Jag använde en slumpgenerator för att dra en vinnare och det blev kommentar nummer 38. Grattis Nettan! Maila din adress till bakgladje@gmail.com så ser jag till att du får din vinst.


Till er som inte vann vill jag påminna om att ni fortfarande har möjlighet att handla fina kakformar från Formina med 20% rabatt under maj månad. Uppge rabattkoden: bakgladje.

2 kommentarer:

  1. sugen på sommar fina akryl naglar?
    200:-
    bor du i linköping
    tveka inte att höra av dig
    mvh lina

    SvaraRadera